Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
L
lemeilleurjeudumonde
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Model registry
Operate
Environments
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
tacticalrpg
lemeilleurjeudumonde
Commits
63d79846
There was a problem fetching the pipeline summary.
Commit
63d79846
authored
8 years ago
by
ColinDrieu
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
Ajout de l'énumération des Etats du jeu.
parent
47c247ee
No related branches found
Branches containing commit
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline
#
Changes
1
Pipelines
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
src/structures.h
+36
-0
36 additions, 0 deletions
src/structures.h
with
36 additions
and
0 deletions
src/structures.h
+
36
−
0
View file @
63d79846
...
...
@@ -40,6 +40,42 @@
*/
typedef
enum
{
faux
,
vrai
}
boolean
;
/*! \enum boolean
* \brief Definition du type EtatsJeu.
*/
/*
* Les états du jeu sont basés sur le scénarion définit dans la documentation.
* Il y en a éventuellement à ajouter ou à supprimer.
* Je pense notament aux états JxPy attaque ou deplacement.
* Il me semble que c'est un état différent à chaque fois, mais peut être qu'on peut
* tout réunir dans l'état TOUR_JxPy. Dites moi ce que vous en pensez.
* En tout cas les premiers états jusqu'à CONFIGURATION devraient permettre de rendre la V2.
*/
typedef
enum
{
SAISIE_J1
,
SAISIE_J2
,
LANCEMENT
,
CONFIGURATION
,
TOUR_J1P1
,
J1P1_DEPLACEMENT
,
J1P1_ATTAQUE
,
TOUR_J1P2
,
J1P2_DEPLACEMENT
,
J1P2_ATTAQUE
,
TOUR_J1P3
,
J1P3_DEPLACEMENT
,
J1P3_ATTAQUE
,
TOUR_J2P1
,
J2P1_DEPLACEMENT
,
J2P1_ATTAQUE
,
TOUR_J2P2
,
J2P2_DEPLACEMENT
,
J2P2_ATTAQUE
,
TOUR_J2P3
,
J2P3_DEPLACEMENT
,
J2P3_ATTAQUE
,
VICTOIRE
}
EtatsJeu
;
/*! \struct Skins_Charac structures.h
* \brief Definition de la structure Skins_Charac
* sizeof(Skins_Charac) = 200 octets
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment