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lemeilleurjeudumonde
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lemeilleurjeudumonde
Commits
16a8427d
There was a problem fetching the pipeline summary.
Commit
16a8427d
authored
8 years ago
by
Montjoie Henri
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entree du nom des joueurs
parent
67396d98
No related branches found
Branches containing commit
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline
#
Changes
3
Pipelines
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
3 changed files
EII_jeu/EII_jeu.depend
+41
-66
41 additions, 66 deletions
EII_jeu/EII_jeu.depend
src/SDL_bis.c
+44
-9
44 additions, 9 deletions
src/SDL_bis.c
src/structures.h
+2
-1
2 additions, 1 deletion
src/structures.h
with
87 additions
and
76 deletions
EII_jeu/EII_jeu.depend
+
41
−
66
View file @
16a8427d
# depslib dependency file v1.0
1460459876 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\affichageconsole.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
<string.h>
"AffichageConsole.h"
"partie.h"
"joueur.h"
"joueurList.h"
"personnage.h"
"case.h"
1460459876 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\affichageconsole.h
"structures.h"
1462278696 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\structures.h
1462278681 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\partie.h
"structures.h"
1459764934 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\joueur.h
"structures.h"
1459764960 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\joueurlist.h
"structures.h"
1461253159 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\personnage.h
1462138721 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\case.h
"structures.h"
1460725190 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\affichageconsole2.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
1462138721 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\carte.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
...
...
@@ -44,6 +10,8 @@
1462138721 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\carte.h
"structures.h"
1462295269 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\structures.h
1459762040 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\libs\libroxml-2.3.0\src\roxml.h
<stdio.h>
<stdlib.h>
...
...
@@ -65,6 +33,8 @@
"roxml.h"
"TerrainsXML.h"
1462293472 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\personnage.h
1461279123 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\deplacements.h
1462138721 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\terrainsxml.h
...
...
@@ -93,7 +63,7 @@
<roxml.h>
"ClassesXML.h"
14622
78696
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\competence.c
14622
87091
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\competence.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
<roxml.h>
...
...
@@ -102,18 +72,28 @@
1462278696 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\competence.h
146
1253159
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\controleur.c
146
2293472
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\controleur.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
"partie.h"
"joueur.h"
"affichageConsole2.h"
"joueurList.h"
"case.h"
"personnage.h"
"classe.h"
"gamePackage.h"
1460725190 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\affichageconsole2.h
1462278681 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\partie.h
"structures.h"
1459764934 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\joueur.h
"structures.h"
1459764960 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\joueurlist.h
"structures.h"
1462138721 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\case.h
"structures.h"
1462278681 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\controleursdl.c
<stdlib.h>
...
...
@@ -354,7 +334,7 @@
"structures.h"
"joueurList.h"
14622
79594
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\main.c
14622
93472
source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\main.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
"structures.h"
...
...
@@ -365,21 +345,7 @@
"roxml.h"
"carte.h"
"Interface.h"
1461253159 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\mainpartieconsole.c
<stdlib.h>
<stdio.h>
<string.h>
"structures.h"
"controleur.h"
"partie.h"
"personnage.h"
"joueurList.h"
"joueur.h"
"affichageConsole2.h"
1460725190 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\controleur.h
"structures.h"
"gamePackage.h"
1462278681 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\partie.c
<stdio.h>
...
...
@@ -415,18 +381,6 @@
"SDL.h"
"controleurSDL.h"
1462286071 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\sdl_bis.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
<SDL/SDL.h>
<SDL/SDL_ttf.h>
"SDL.h"
1325818393 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\libs\sdl-1.2.15\include\sdl\sdl_ttf.h
"SDL.h"
"begin_code.h"
"close_code.h"
1462138721 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\terrain.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
...
...
@@ -443,3 +397,24 @@
"TerrainsXML.h"
"structures.h"
1462295606 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\sdl_bis.c
<stdio.h>
<stdlib.h>
<SDL/SDL.h>
<SDL/SDL_ttf.h>
"SDL.h"
"structures.h"
1325818393 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\libs\sdl-1.2.15\include\sdl\sdl_ttf.h
"SDL.h"
"begin_code.h"
"close_code.h"
1462293472 c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\gamepackage.h
1462293472 source:c:\users\henri\desktop\workspace-jeuc\lemeilleurjeudumonde\src\gamepackage.c
"structures.h"
"roxml.h"
"Interface.h"
"gamePackage.h"
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src/SDL_bis.c
+
44
−
9
View file @
16a8427d
...
...
@@ -6,6 +6,7 @@
#include
"structures.h"
int
SDL_bis
()
{
int
quitter
=
0
;
EtatsJeu
etat
=
SAISIE_JOUEURS
;
...
...
@@ -59,17 +60,29 @@ int SDL_bis()
pos_logo
.
y
=
0
;
pos_texte
.
x
=
(
ecran
->
w
-
texte
->
w
)
/
2
;
pos_texte
.
y
=
ecran
->
h
-
200
;
SDL_BlitSurface
(
texte
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_BlitSurface
(
logo
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_logo
);
SDL_Flip
(
ecran
);
char
nom_joueur1
[
15
]
=
""
;
fgets
(
nom_joueur1
,
sizeof
(
nom_joueur1
),
stdin
);
char
nom_joueur1
[
TAILLE_NOMS
]
=
""
;
while
(
etat
==
SAISIE_JOUEURS
)
{
SDL_WaitEvent
(
&
event
);
switch
(
event
.
type
)
{
case
SDL_QUIT
:
etat
=
FERMER
;
break
;
}
SDL_BlitSurface
(
texte
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_BlitSurface
(
logo
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_logo
);
SDL_Flip
(
ecran
);
fgets
(
nom_joueur1
,
sizeof
(
nom_joueur1
),
stdin
);
}
texte
=
TTF_RenderText_Shaded
(
police
,
"Entrez le nom du joueur 2"
,
couleurBlanche
,
couleurNoire
);
SDL_BlitSurface
(
texte
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_Flip
(
ecran
);
char
nom_joueur2
[
15
]
=
""
;
char
nom_joueur2
[
TAILLE_NOMS
]
=
""
;
fgets
(
nom_joueur2
,
sizeof
(
nom_joueur2
),
stdin
);
ajouterUnJoueur
(
nom_joueur1
,
&
etat
);
...
...
@@ -88,19 +101,41 @@ int SDL_bis()
SDL_Flip
(
ecran
);
while
(
quitter
==
0
)
while
(
etat
==
LANCEMENT
)
{
SDL_WaitEvent
(
&
event
);
switch
(
event
.
type
)
{
case
SDL_QUIT
:
quitter
=
1
;
etat
=
FERMER
;
break
;
case
SDL_MOUSEBUTTONDOWN
:
if
(
event
.
button
.
x
<
pos_texte
.
x
+
texte
->
w
&&
event
.
button
.
x
>
pos_texte
.
x
&&
event
.
button
.
y
<
pos_texte
.
y
+
texte
->
h
&&
event
.
button
.
y
>
pos_texte
.
y
)
{
etat
=
CONFIGURATION
;}
break
;
default:
break
;
}
SDL_BlitSurface
(
texte
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_BlitSurface
(
logo
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_logo
);
SDL_BlitSurface
(
texte
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_BlitSurface
(
rectangle
,
NULL
,
ecran
,
&
pos_texte
);
SDL_Flip
(
ecran
);
}
while
(
etat
==
CONFIGURATION
)
{
SDL_WaitEvent
(
&
event
);
switch
(
event
.
type
)
{
case
SDL_QUIT
:
etat
=
FERMER
;
break
;
case
SDL_MOUSEBUTTONDOWN
:
if
(
event
.
button
.
x
<
pos_texte
.
x
+
texte
->
w
&&
event
.
button
.
x
>
pos_texte
.
x
&&
event
.
button
.
y
<
pos_texte
.
y
+
texte
->
h
&&
event
.
button
.
y
>
pos_texte
.
y
)
etat
=
CONFIGURATION
;
break
;
}
}
return
0
;
}
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src/structures.h
+
2
−
1
View file @
16a8427d
...
...
@@ -72,7 +72,8 @@ typedef enum {SAISIE_JOUEURS,
TOUR_J2P3
,
J2P3_DEPLACEMENT
,
J2P3_ATTAQUE
,
VICTOIRE
VICTOIRE
,
FERMER
}
EtatsJeu
;
/*! \struct Skins_Charac structures.h
...
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