Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit b5c3d93f authored by Romain Jegat's avatar Romain Jegat
Browse files

ajout d'images d'aperçus de map

parent bf7f91ef
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline #
...@@ -35,14 +35,14 @@ FFPFMP ...@@ -35,14 +35,14 @@ FFPFMP
MAP4 16 10 MAP4 16 10
MPPFFPPPFMMPPFFP MPPFFPPPFMMPPFFP
PPFMMPPFFPPPFMMP PPFMMPPFPPPPFFFM
PFFPPPFMMPPFFPPP PFFPPPFEPPPFFPPM
FMMPPFFPPPFMMPPF FMMPPFFEEPFFPPPM
FPPPFMMPPFFPPPFM FPPPFFPEEFPFPPFM
MPPFFPPPEMMPPFFP MPPFFPEEMMMPPFFP
PPFMMEEEFPPPFMMP PPFFFFPPFMPPFPPP
PFFPPPEEMPPFFPPP PFFEPPFFPPPFFPPP
FMMPPFFPPPFMMPPF FMEEEFFPPPFMMPPF
FPPPFMMPPFFPPPFM FPPPFMMPPFFPPPFM
...@@ -64,4 +64,3 @@ MPPFFPPPFM ...@@ -64,4 +64,3 @@ MPPFFPPPFM
MPPFFPPPFM MPPFFPPPFM
MPPFFPPPFM MPPFFPPPFM
MPPFFPPPFM MPPFFPPPFM
resources/Skins/Map_1.bmp

62.7 KiB

resources/Skins/Map_2.bmp

62.7 KiB

resources/Skins/Map_3.bmp

63.2 KiB

resources/Skins/Map_4.bmp

63.2 KiB

resources/Skins/Map_5.bmp

63.2 KiB

...@@ -67,15 +67,15 @@ int SDL_bis() ...@@ -67,15 +67,15 @@ int SDL_bis()
char nom_joueur1[TAILLE_NOMS] = ""; char nom_joueur1[TAILLE_NOMS] = "";
fgets(nom_joueur1, sizeof(nom_joueur1), stdin); fgets(nom_joueur1, sizeof(nom_joueur1), stdin);
<<<<<<< HEAD
char nom_joueur2[15] = ""; char nom_joueur2[15] = "";
// ajouter_joueurs(nom_joueur1,nom_joueur2, &etat); //a coder par colin // ajouter_joueurs(nom_joueur1,nom_joueur2, &etat); //a coder par colin
=======
texte = TTF_RenderText_Shaded(police, "Entrez le nom du joueur 2", couleurBlanche,couleurNoire); texte = TTF_RenderText_Shaded(police, "Entrez le nom du joueur 2", couleurBlanche,couleurNoire);
SDL_BlitSurface(texte,NULL,ecran,&pos_texte); SDL_BlitSurface(texte,NULL,ecran,&pos_texte);
SDL_Flip(ecran); SDL_Flip(ecran);
char nom_joueur2[TAILLE_NOMS] = ""; //char nom_joueur2[TAILLE_NOMS] = "";
fgets(nom_joueur2, sizeof(nom_joueur2), stdin); fgets(nom_joueur2, sizeof(nom_joueur2), stdin);
ajouterUnJoueur(nom_joueur1,&etat); ajouterUnJoueur(nom_joueur1,&etat);
...@@ -86,7 +86,7 @@ int SDL_bis() ...@@ -86,7 +86,7 @@ int SDL_bis()
pos_texte.x=(ecran->w-texte->w)/2; pos_texte.x=(ecran->w-texte->w)/2;
pos_texte.y=ecran->h-200; pos_texte.y=ecran->h-200;
rectangle=SDL_CreateRGBSurface(SDL_HWSURFACE,texte->w,texte->h,NULL,0,0,255,NULL); rectangle=SDL_CreateRGBSurface(SDL_HWSURFACE,texte->w,texte->h,NULL,0,0,255,NULL);
>>>>>>> 2aeeb25b1ba76ad66d203c7a609516daa79b3569
SDL_FillRect(ecran,NULL,SDL_MapRGB(ecran->format,0,0,0)); SDL_FillRect(ecran,NULL,SDL_MapRGB(ecran->format,0,0,0));
SDL_BlitSurface(logo,NULL,ecran,&pos_logo); SDL_BlitSurface(logo,NULL,ecran,&pos_logo);
......
...@@ -120,7 +120,7 @@ Pack_A.GUI_Package = GUI_Pack; ...@@ -120,7 +120,7 @@ Pack_A.GUI_Package = GUI_Pack;
/* -------------------------------------*/ /* -------------------------------------*/
/* -------------------------------------*/ /* -------------------------------------*/
//main_SDL(Map_ANCIENNE_VERSION); main_SDL(Map_ANCIENNE_VERSION);
//SDL_bis(); //SDL_bis();
//Test_Competences(); //Test_Competences();
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment