Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 2aeeb25b authored by Montjoie Henri's avatar Montjoie Henri
Browse files

correction d'une erreur dans la fonction ajouterunjoueur

parent 2a33f678
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline #
......@@ -4,6 +4,7 @@
#include <SDL/SDL_ttf.h>
#include "SDL.h"
#include "structures.h"
#include "controleur.h"
......@@ -88,7 +89,6 @@ int SDL_bis()
SDL_BlitSurface(rectangle,NULL,ecran,&pos_texte);
SDL_Flip(ecran);
while(etat==LANCEMENT)
{
SDL_WaitEvent(&event);
......
......@@ -37,7 +37,7 @@ void initJeu(){
Joueur * j = nouveauJoueur();
if(j!=NULL){
setNomJoueur(j,nomDuJoueur);
if(addParticipant(partieGlobale,j)){
if(addParticipant(partieGlobale,j)==0){
*etat =LANCEMENT;
}
else{
......
......@@ -9,6 +9,7 @@
#define CONTROLEUR_H
void initJeu();
void ajouterUnJoueur(char * nomDuJoueur, EtatsJeu * etat);
#endif // CONTROLEUR_H
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment