Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 10d3751e authored by Montjoie Henri's avatar Montjoie Henri
Browse files

ajout de l'etat actuel dans les parametres

parent 198e5b87
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline #
......@@ -3,10 +3,12 @@
#include <SDL/SDL.h>
#include <SDL/SDL_ttf.h>
#include "SDL.h"
#include "structures.h"
int SDL_bis()
{ int quitter=0;
EtatsJeu etat=SAISIE_JOUEURS;
SDL_Surface* ecran=NULL;
SDL_Event event;
SDL_Surface* logo = NULL;
......@@ -61,7 +63,7 @@ int SDL_bis()
char nom_joueur1[15] = "";
fgets(nom_joueur1, sizeof(nom_joueur1), stdin);
char nom_joueur2[15] = "";
ajouter_joueurs(nom_joueur1,nom_joueur2); //a coder par colin
ajouter_joueurs(nom_joueur1,nom_joueur2, &etat); //a coder par colin
while(quitter==0)
{
......
......@@ -8,7 +8,6 @@
#include "partie.h"
#include "joueur.h"
#include "affichageConsole2.h"
#include "joueurList.h"
#include "case.h"
#include "personnage.h"
......
......@@ -51,8 +51,7 @@ typedef enum {faux, vrai} boolean;
* tout réunir dans l'état TOUR_JxPy. Dites moi ce que vous en pensez.
* En tout cas les premiers états jusqu'à CONFIGURATION devraient permettre de rendre la V2.
*/
typedef enum {SAISIE_J1,
SAISIE_J2,
typedef enum {SAISIE_JOUEURS,
LANCEMENT,
CONFIGURATION,
TOUR_J1P1,
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment