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Commit 287df95a authored by Montjoie Henri's avatar Montjoie Henri
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changement de police

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Pipeline #
...@@ -675,23 +675,23 @@ int affichage_carte() ...@@ -675,23 +675,23 @@ int affichage_carte()
SDL_Color couleurBleue = {10, 30, 80}; SDL_Color couleurBleue = {10, 30, 80};
SDL_Color couleurDoree = {190, 190, 120}; SDL_Color couleurDoree = {190, 190, 120};
vieille_police=TTF_OpenFont("../resources/fonts/OLDENGL.ttf",28); vieille_police=TTF_OpenFont("../resources/fonts/OLDENGL.ttf",30);
police=TTF_OpenFont("../resources/fonts/arial.ttf",27); police=TTF_OpenFont("../resources/fonts/arial.ttf",27);
texte= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, "Joueur actuel :", couleurBlanche,couleurNoire); texte= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, "Joueur actuel :", couleurBlanche,couleurNoire);
texte2= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, nom_1, couleurBlanche, couleurNoire); texte2= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, nom_1, couleurBlanche, couleurNoire);
texte3= TTF_RenderText_Shaded(police, "Perso suivant", couleurDoree, couleurBleue); texte3= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, "Perso suivant", couleurDoree, couleurBleue);
texte4= TTF_RenderText_Shaded(police, "Joueur suivant", couleurDoree, couleurBleue); texte4= TTF_RenderText_Shaded(vieille_police, "Joueur suivant", couleurDoree, couleurBleue);
pos_texte.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte->w)/2; pos_texte.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte->w)/2;
pos_texte.y=15; pos_texte.y=20;
pos_texte2.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte2->w)/2; pos_texte2.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte2->w)/2;
pos_texte2.y=pos_texte.y+(3*texte->h)/2; pos_texte2.y=pos_texte.y+(3*texte->h)/2;
pos_texte4.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte4->w)/2; pos_texte4.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte4->w)/2;
pos_texte4.y=ecran->h-texte4->h-15; pos_texte4.y=ecran->h-texte4->h-40;
pos_texte3.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte3->w)/2; pos_texte3.x=ecran->w-(LARGEUR_BORDURE+texte3->w)/2;
pos_texte3.y=pos_texte4.y-(3*texte4->h)/2; pos_texte3.y=pos_texte4.y-(2*texte4->h);
for(i=0; i<LARGEUR_CARTE; i++) for(i=0; i<LARGEUR_CARTE; i++)
{ {
......
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