Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 1a25f4e4 authored by Romain Jegat's avatar Romain Jegat
Browse files

Réparation de terrainXML.c, ajout d'un exemple de lecture dans le main

parent 36c12bea
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Pipeline #
......@@ -75,14 +75,17 @@ int init_jeu(const char *filename){ /* cr
int main()
{
init_jeu("../resources/Init_jeu.xml");
/*init_jeu("../resources/Init_jeu.xml");*/
char *Map_A = ExtraireCarte(4);
printf("Map en version texte : %s\n", Map_A);
Terrain *Terrains_A = Librairie_Terrains("../resources/Terrains.XML");
printf("info Terrain: %d\n", Terrains_A[0].franchissable);
main_SDL(Map_A);
......
......@@ -15,7 +15,6 @@ Terrain* Librairie_Terrains(const char *filename)
return Remplir_Terrains_log(filename);
}
/* Generation d'un fichier log decrivant le deroulement de la procedure d'aquisition des terrains */
Terrain* Remplir_Terrains_log(const char *filename)
{
......@@ -24,9 +23,12 @@ Terrain* Remplir_Terrains_log(const char *filename)
Terrains_log = fopen("Terrains_XML_log", "w");
if (Terrains_log != NULL)
{
Terrain *Tab_terrain;
fprintf(Terrains_log,"Fichier decrivant le deroulement de la procedure d'aquisition des Terrains\n\n");
return Remplir_Terrains(Terrains_log, filename);
Tab_terrain = Remplir_Terrains(Terrains_log, filename);
fclose(Terrains_log);
return Tab_terrain;
}
else
{
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment